2006/02/24

olyan buszke vagyok ratok

a vilag legokosabb emberei talaltak fel.

8 comments:

Anonymous said...

a kvantumszamitogepek kutatasa fontos dolog; kar, hogy az index "tech" rovatanak csak ennyire telik. asszem meg egyetlen jo fizika-kozeli cikket sem olvastam az indexen. faszok.

az MTI is ostoba: multkor egy diak haveromrol irtak (Mark Hertzberg), hogy o vezet egy kutatocsoportot az MIT-n. nem lenne nehez utananezni a neten, hogy o csak egy diak.

anyways.

Anonymous said...

"A nem futó számítógép kevesebb hibát produkál"

sztem ezert a poeneret irtak az egeszet

Anonymous said...

kvantumfizikát a bölcsödékbe!

Anonymous said...

kc: az semmi
Google: "a nevem" --> I feel lucky
kiderul, hogy MTA tag vagyok

Anonymous said...

kvantumfizikát az óvodákba!!!

Anonymous said...

kc-rol meg kiderul hogy ttk kari tanacs tag, meg kajakkenus, meg fizikaversenyekre jar

Anonymous said...

Hogy ne maradjak szegyenben: ereztem en, hogy indexek nem igazan erzik a dolgot! :)

Anonymous said...

kvantumfizikát a blogokra!