2006/02/06

repuloshow

Megprobalom kepletesen leirni, mit lattam a repulobol, miutan felszalltunk Zurichben:

Eloszor az Alpokat, nagy, eles, feher haromszogeket, befagyott patakokat.
Egy kicsit behunytam a szemem, s legkozelebb mar az Azurpart folott repultunk, ahol lenezve mi mast lattunk? mint a tengert. Furcsa kis feher pottyokkel, amik biztos, hogy nem hajok voltak. Nem tudom, mik voltak.
Ezutan kovetkeztek a Pireneusok.
Ekkor megint aludtam egy kicsit, es legkozelebb valami egesz furcsat es ujat lattam: halvanysarga fennsikokat (¿homok?), voros sziklakat. Es ami a legszebb volt: egy folyo, magas, fuggoleges,gombolyded voros sziklaktol szegelyezve. Ekkor ereztem azt, hogy jo helyen jarok.

Malagahoz kozeledve a hegyek nem lettek kisebbek, csak zoldek. Es a tenger...

1 comment:

Anonymous said...

ilyen beszamolot sokat kerunk.