2006/03/28

osszefoglalas

En szeretnem, ha beszuntetnek torvenyileg az engem belulrol tamado meglepeteseket, mert ugyanis ha eddig harom kategoriaba sorolhattam a pms jeleit, most megjelent a negyedik. Igazan erzelgos (lehet, hogy tobbet kellene ennem?...).

Es szeretnem, ha a hatosag gondoskodna arrol is, hogy a hormonszintem se tamadhasson hatba tobbe. Borzaszto, amikor ket ora vagy ket nap utan rajovok, hogy egy szer keletkezett epp, vagy meg mindig atmeneti allapotat gyurja, vagy epp leulepedett hosszu idore vagy csak osszehuzta magat kicsire, es a vegso leszamolasra keszul.

Es kernek meg ezt-azt, ha lehetne, ezalatt a ket honap alatt sok apro kis uveget lattam es nyeltem, finom kis mergeket.

Megis, tobbet voltam fent, mint lent. Lehet, hogy megsem kerek semmit akkor a hatalomtol. En leszek a belso pirulak tudosa. Onboszorkany, sajat magamat operalom.

No comments: