2006/06/29

a ma szigete

Igen kellemes es hasznos, nem csak a penzkereses miatt, hogy manapsag ennyi melo van. Ha mar csak a korankelesrol es tizenket-tizennegy orazasrol lenne szo, akkor is elegge megtepnem az agyam, igy meg aztan konnyebbnek tunik az elet atertekelese, mert ott a sok ember, akikkel beszelgetni kell, ha nem is szimpatikusak, de mostanaban valahogy sokmindenki az, a napfeny, a viz meg a munka unalma (lsd. bolhas bejegyzes), hja.

Szoval hat ma is mentem, pedig igazan het koz van, es bizony-bizony, az tortent, hogy hosszu (? - azert eddigi idoszamitasomban masfel ev sosem volt hosszu, hihi) ido utan bizony tudtam megint ugy beszelni valakivel, hogy kozben kongott, ha nyeltem, es neha jobbnak lattam megkapaszkodni, bizony.

O, viharok, o csendes zugok, o.

Ezert aztan a legjobbnak lattam berekeszteni a napot, mert ma mar tobbet ugysem tehetek semmiert. Meg almos is vagyok, hja.

No comments: