2006/08/25

uj suli

Nagyon jo, minden nagyon jo, van tengerenekles meg agyagozas is, megis irtam egy listat arrol, miert nem ez lesz a masodik otthonom:

Elso nap lattam min. ket zokni-szandalt, FEHER zokniban.
Ketharmadnak min. harom gyereke van, van, akinek hat is. Nekem egy sincs. :(
Ezoteria, new age nelkul, inkabb XVIII. szazadian. De megtalaltam azokat, akik nem meditalnak a buddhista foiskolan, meg nem helyezik a muveszet fejlodeset a tudomany fejlodese ele-fole, stb, ugyhogy azert nincs vesz.
Ma este buli lesz, en bort vennek, masok meset adnanak elo, a tabortuznel senki nem fog az elkartyazott sziverol enekelni zengzetesen.

De megbanni nem fogom.

4 comments:

Anonymous said...

ez hulyeseg, a zokni-szandal CSAK fekete zoknival gaz.

Anonymous said...

na az onerzet :)

Molly Bloom said...

omfg zokni-szandál

Anonymous said...

NODE!... (bocs, tegnap jottem haza...)