2006/09/27

vendeglatas

11 orat alltam a pult mogott etelszagban, poharcsorompolesben. Estere, mikor vegre szabadon be lehetett rugni, igencsak tisztelni kezdtem azokat, akik akkor alltak a pult mogott (sosem adtam eddig ott borravalot, most igen). Igy meg reszegitobb volt a pult mogul kiszabadult reszeg lany latvanya, el is kisertem pisilni.* Aztan sajtosrudba menekultem a hidon.

*Magarontasa legendas; feladatunk-e vajon megmenteni? Kar, hogy ti tobbiek nem lattatok. Vagyis nem kar. Nem kell minden szomorusagot mindenkinek latni, eleg, ha en ott vagyok. Eleg???

3 comments:

Anonymous said...

pult mögött állni. jó, rossz, elegem van, engedj ki, dejó,hogy jössz, dejó, hogy jöttök megint.
és agyalni sem kell hozzá.
tökéletes.

ha nem jön össze a tervem, keresek én is egy pultot.

Anonymous said...

pult elott/mogott allas mas nezopontbol:
http://tikibartv.com
(sajnos nekem eppen lefagynak tole a bongeszoim, de hatha ti nagyobb szerencsevel jartok)

Anonymous said...

talaltam egy nemlefagyos linket. indulasnak ajanlom mondjuk a 7-es epizodot...
http://www.podcastingnews.com/details/feeds.feedburner.com/tikibartv/view.htm