2006/10/30

self-organizing chaos

Ha csak szombat este szabad, akkor szombat este kell elindulni, hiaba, hogy minden (Ertitek? Mindegyikotokkel beszeltem aznap delutan, de nem ertetek ra, vagy nem volt kedvetek, vagy labatok, vagy mashol, de nem itt, nem most voltatok.) baratom es tavoli rokonom nem velem. En elindulok, at a hidon, el en! Folteszem meg a festeket is a szememre, lassatok, fuleim!

Setalok egy jot, aztan, mivel a koncert meg nem kezdodott el, alig lezeng valaki, megiszom egy sort a szokokut csobogasaban. Megprobalok belogni, de szovegem, bar igaz, nem hiheto es nem meghato. Nem baj, varnak mas poharak, amikbe beleihatok, s sarkon forulok. De mert nevetnek rajtam, visszanezek, hatha megsem rajtam. Ramszakad a veletlen, sztoikusan kuncogok rajta, nem kiabalok, nem kelek ki magambol. Sztoikusan megiszom az utolso elotti korty vodkat, sztoikusan veszunk egy bort, megisszuk azt is sztoikusan, de szelsebesen, veletlen tarsasagban. S mar benn is vagyunk a kavalkadban, a zene megragado, bar meglepetve veszem eszre, hogy a zeneszek minden iranyban sokkal rovidebbek, mint a Szigeten a Wan2n. A szunetben lefenykepeztetem a szemem, mert adnak papirszemuveget es csodat igernek. A besugok es provokatorok jol jatszanak nagyon, de a beigert csoda nem jon, kiveve egy meglepett botorkodas a mozgasserultwcben, de az ismeretlen katona kiszolit onnan. A toronybol nezem a motorcsonakot a fekete tengeren, nosztalgiazom a multon (minden szamot ismerek toluk).

Mulik az ido es mulik a hely, mehetnenk. Karomon a kabatommal beleakadok egy tekintetbe, visszaszolok neki, o is belemakad. Mosolygos mindene, en meg azon mosolygok, hogy mekkora bizonyossaggal emeltem ki a tomegbol ujra a kolyokkeput, akinek a neven nem lepodom meg, bar talalgatni nem merem, s akivel nem minden tiszta. Igaz, bevallja, sot, nem is kell sokat mondania, hiszen atlatok rajta. Felteszem a buszra, elfordulasom maradt bucsuzaskent.

Szemereg hazafele az eso, valaki mellettem szemereg, mert megerdemli.

De hogy az utca is bosszut all rajta pengejevel, az szerintem is tulzas. Ezert iszunk egy malnas froccsot vasarnap este. Vesztesegeink kozelitenek.

Ma pedig ma van, fejbekolinto hetfoi nappal.

No comments: