2006/10/14

treize vendredi boum

Bumm. Szolt nagyot vegul.

Eloszor az volt furcsa, hogy alig latok. A sok koran- es tisztankelestol. Mert elotte hat napig: teljes absztinencia, s meg fel sem tunt.

Miutan a zseleszalamis szendvics lenyugtatta, a kis martini felkorbacsolta a kedelyeket, elindulhattunk. Szembejott velunk egy szemtelen mano. Amig nem igazolta magat es felnottkorat, nem johetett velunk, de aztan levittuk a Szurobe, ahol 242 FORiNT a belepo, de ezt kevesen ertik. A jegyszedo semmit sem tudott kezdeni e szammal, de legalabb jol adott vissza. Fustos depesmodos szurrealitasban voroset iszunk, mert voros a feny, de fulladozunk. Irany a Kiralyon a Siraly! Utunkat megakasztjak a kijovok, peldaul a furcsa sapkas filozofus a BTKrol. Allitolag hisztis a baratnoje, de en nem azon az oldalon altam.

A templomban buli van. Ja, dehogy! A templommal szemben, ajtok tarva, bemegyunk. Bameszkodunk, es hamarosan mindenfele mediterran nyelven beszelunk. Mondanak nekem csunyat is ket sracok, hatha beveszem. De nem. Raadasul az egyik magyar, a szemtelen. A logosokat konnyu felismerni, mi tobb, irodalmi es filmes stilusukrol. Aztan vegre! osszetalalkozom Vele, aki Jorge, es fenyes szempillaju. De hiaba orulok tobb honap utan, mert neki mindegy, es mas allt akkor a jo helyen. Menekulore fogom.

A varva vart masodik otthonban aztan ugy tunik, mintha nem is menekultem volna, meg. Tanitok tancolni ket embert, mert ejszaka is dolgozni kell. Tanulnanak meg, de most engem kapcsolnak le. A fokapcsolo. Benezek egy kalap ala, mast latok ott, mint amire emlekeztem. Reggel szolnak, hogy kifelejtettem valakit az udvozlesek kozul. Ezt banom. A voros sokkalnagyobb froccs rendelesenek allegoriajat most nem tudom dekodolni.

Sok-sok busz viszen at Budara, kanyarog az ut.

Where do we go now? Legalabbis en?

No comments: