2006/12/23

repules az uszodaban

Megkockaztatom, hogy tavaly ilyenkor voltam utoljara (jellemzo, hogy a napos Andaluziaban juniusban nyitnak az uszodak, s nekem pedig december vegefele tamad kedvem elvezni a kek hullamzast, dehat szamos oka van ennek - csak akkor kezdj erosodni, ha eleg erosnek erzed magad hozza).

Nos tehat, sikerult leepitenem a vilagvegehangulatot, s ezzel parhuzamosan az izmaim is visszatertek az elok es erzettek koze, raadasul a nap is kisutott (asszem, le is sultem, de ez halvany titok). Es ekkor, amikor eldontottem, hogy ujra jo iranyba haladok, peldaul a medence arnyekos vegebol a naposba, na ekkor meglattam haton a langolo rombuszt az uvegfalon, mint egy tuzes ***t... nem, gloriat, hat igen, ez katarzis.

(Aki leleplezi a geometriai gikszert, jutalmat erdemel.)

No comments: