2007/05/23

hazateres

Majdnem osszeszamoltam, ki mennyire vart e par (tenyleg keves) nap messzilet utan, amit a kontinens mellett toltottem a matracon. Tobben es egyben kevesebben is, mint en vartam volt. O. Vagy kisebbsegi komplexusom van veletek szemben.

(Ez egy hisztis bejegyzes, remelem, nem olvastatok el, es ha elolvastatok, nem jegyzitek meg, de ha megjegyzitek, akkor sem nekem, csak magatokban.)

Raadasul ki szolt be ott alant? Ugy sejtem, elszolta magat egy szoval. Vagy tenyleg tudom, ki o.

8 comments:

Anonymous said...

ne integralj tul sokat mert elfaradsz

vmelyik hetvegen kimegyunk maszigetre arcotfesteni, kedv?

Anonymous said...

Persze, az a kertem.De dolgozni nem vagyok hajlando!

teref said...

én pl azt gondoltam ott leszel ahol voltál, és ez jól is esett, mégha nem is volt kedvem senkihez.

reznrcqp
ez volt a kódom ma estére

teref said...

ezfohuf

ez a következő, ez viszont szép.
remegve vérom mi jön.

teref said...

persze várom.

ulmobfeo

ez egész jó móka, bár lassan leszakadok róla, de ez is szép.

teref said...

:))

itt a vége

fctsbkvi

Anonymous said...

Te Ref, te berugtal?

Anonymous said...

nem csak mester elvonasi tunetek szerintem :)