2007/05/17

London megvarazsol engem

Van negy oram, leleptem a kontinesrol, uszom a matracon. Eveznek egyedul a szurkeben, esoben, bolyongok a regrol remlo utcakon, miutan sikerult lerazni botor utastarsaim, es akkor szembejon egy babos esernyo, a Big Ben alatt egy tanarneni regrol. Nem kapucsinozik velem, leraz, nem is eroltetem, a szemergo pa'ranya'l melankoliara hajt. Ana.

Dagadt kasszak, Regent street. Kiszurok egy vajsarga-barna kremes-csikos pulcsit, de jo, ilyet lattam mar oktoberben, vajon ugyanott vettek? Ket rokon lelek, a csatorna ket oldalarol. ... a kovetkezo sarkon ugyanaz a pulover... - Megkerultuk a haztombot, hogy megnezzuk, te vagy-e tenyleg! - Hat, en vagyok! - Es akkor ittunk egy barnat es ket vilagosat gyorsan, kepregeny es kirakatatfutas helyett. Kisebbfajta csoda.

Husz perc mulva mar nem is hunyoritok, amikor korvonalrol ismerem meg. O szinte elajul, majd megbeszeljuk a kovetkezo orat a Picadillyn a Nyugatinal. Teboly.

Jamaicatol 4680 merfoldre, zeng a Capital Radio.

No comments: