2007/07/31

alomanalizisre kell mennem hamar - vagy nem

Ma ejjel pedig sullyedo hajoval almodtam. Hatalmas hajon utaztunk az oceanon, rajta voltatok ti is. Egyszercsak meglattunk folenk tornyosulni egy meg hatalmasabbat, es akkor viz ala kerultunk. Sarga, piszkos volt a viz, egy nagy levegovel alamerultem, de aztan tudtam lelegezni a viz alatt. Akkor arra gondoltam, hogy van isten. Amikor felszinre kerultunk, a fedelzet uregei tele voltak vizzel, es valaki eltunt. Ot sokaig kerestuk. En tuleltem - hogy o meglett-e, nem tudom, mert felebredtem.

2 comments:

Anonymous said...

hello. nem akarom tovabb rontani az ejszakai belso mozimusort, de lehet hogy arrafele jarok a kovetkezo napokban... :) :D

esetleg?.. semmi sex, de azert talakozhatnank, ha raersz. holnap indulok (szerda) Brusszelbe.

cskb.,

Anonymous said...

Wow? Ok, telefon nagyjabol el, sms mindenkepp kepes - ir, fogad. De szombattol nem leszek itt!