2008/02/22

en nem akarok keszulni

Tessek, megyek oroszra, es nem csinaltam hazit. Sot. Nem hogy hazit nem csinaltam, nem kerestem elo regi fenykepeket sem a csaladrol, hogy beszelhessunk (ez neked beszelni?) rola oroszul. Engem sosem fogtak meg kiskoromban sem azok a krealt szituaciok, amikor ugy csinaltunk, mintha. No persze, emiatt nem is szolaltam meg jo sokaig kulfoldiul kulfoldon sem, nem ertettem, miert nem tudnak magyarul. Persze, azota tudom, hogy azert, mert kulfoldiek. De ez a fajta szineszet nem jon be. Azota sem. Ezt jo tudni. Meg azt is, hogy van, akinek bejon.

Szoval tehat engedetlen es dacos tanitvany leszek ma delelott. Es aztan eros valtassal kigyohajlekonysagu tanar. Aztan a kigyosagban megmaradva tanitvany, mert az mar a joga, es azutan pedig a legnagyobb szavu es szivu tanarneni es peldakep.

Hahh, de nehez napom lesz.

No comments: