2008/12/08

7 titkok

Kaptam ezt a kitöltendő kérdőívet (válaszoljon a lehető legőszintébb tudása szerint az egyes (a kettes, a hármas, stb.) kérdésekre).

*Szeretem a kezdetet: minden sötétbe ugrás egy tabula rasa.
*Sokfelé szeretnék élni, ahol tűz a nap és sós a szél.
*Inkább az akaratok változása, mint a múló idő maga.
*Zseniális húzás volt kamaszként anarchistának lenni.
*Nem érdekel, megtanulják-e. Az érdekel, hogyan csinálják.
*Aminek az ellenkezője is igaz: hidegen hagy, piszkos-e. Az egyszerű szavak: varázsigék. Nem érdekelnek a tárgyak. Rettegek a harmadik világháborútól. Imádom a káoszt. Nagyvonalú vagyok. Szeretem az embereket. (Végtelen, korlátlan, parttalan, komolytalan.)
*Ha zene van, minden van.

Tovább kellene (illene) adni. De nem akarok olyan illetlen lenni, hogy titkokat váj(kál)ok ki belőletek, úgyhogy csak annak, aki igazán… Szóljon azért!

2 comments:

Anonymous said...

bezzeg én, minden további nélkül kutakodtam! :)

csigabori said...

Á, én nem merek. Lehet, hogy kéne? ;)