2009/04/19

nagyon vigyázz, nehogy hibázz!

Többet pakoltam a kosárba, mint ahány forintom van, a pénztárnál hát kiderül, vissza kell pakolni egy-két dolgot. A pénztároskisasszony tanuló, így egy idősebb jön sürgölődni, s ő találomra megfogja az aszalt epret, hogy akkor azt visszatesszük. Nevetek, hogy talán inkább a kukoricakonzervet tegyük vissza, az nem olyan sürgős most nekem. Ő is nevet, hogy haha, büntetésből most ő dönti el, mit viszek haza.

Jókedélyű jelenet, de mire hazaérek, sírok az aszalt eper fölött: a büntetésen sírok. Sokan megtanulták ezt: tévedés – büntetés.

2 comments:

Moesko said...

én egyszer jól berágtam, azt otthagytam az egész kosarat a kasszásnak, a francba hogy semmi nem annyi volt, mint amennyinek kiírták fuck

csigabori said...

Ez esetben tényleg én voltam a hibás, vagyishát nem néztem meg jobban az egyik ezrest, ami kétszázas volt. Pedig csodálkoztam is!