2009/05/05

nem szerda, csak kedd

Pesti éjszaka volt, átmentem a hídon, villamoson vagy gyalog, sietve. Mindenképpen találkoznom kellett az egyik kis tanítványommal valami zene-ügyben, az új Moby lemez miatt, mert már június harmincadika volt, éjfél után pár perccel. Találkoztunk valahol a Blahán, a Kertész utca felől jöttem, ő az apukájával. Kezet ráztunk, mosolyogtunk, átadtuk a cuccot.

Aztán valami zűrös házibuli a körúton a Wesselényi és a Király utca között, galériás, piros függönyös szobában. Egy fickó hívott, az ő csajánál van a buli, de van valami köztünk, én meg meglepetésre mégis az vagyok, aki, piros harisnyában, piros retiküllel, a kanapén dumálunk meg minden. Közben kireggeledik, egy órát alhatok még, mielőtt el kell indulnom dolgozni, szerda reggel van. Valamiben maradunk, rábólintunk köszönéskor.

[A valóságban június harmincadika nem szerda, csak kedd, egy napot csúsztam.]

No comments: