2009/06/19

vásárlós

Vettem egy narancssárga … a már meglévő narancssárgához, de vettem egy barnát is, hogy lehessen variálni, és mindegyikhez illik a türkiz, ami már megvan; vettem fekete …, szerettem volna narancssárgát is, de nem volt, gondolkoztam még a piroson, de nem voltam biztos benne, úgyhogy visszatettem, mert még sosem volt ilyenem, nem tudtam eldönteni, tetszik-e, de most rájöttem, hogy tetszik és hogy mivel; aztán nagy örömömre és a világ örömére, mert milyen szép leszek benne, találtam egy fekete …, miután már fölpróbáltam egy remekbe nem szabott bordót, ezt a boltot ajánlom mindenkinek, a kotnyeles főnökasszony Párizsból hozza a …, a … és a …, csak úgy ragyog a bolt a színektől, ott van a földszinten balra.

Úgyhogy most föl is vettem a …, és nagyon érdekes, jól áll és tetszik, majd meglátjátok ti is, ha jöttök szembe.

No comments: