2009/12/24

földíszíti a fát, finom a tartár

Bementem földíszíteni a fát, beraktam az Infected Mushroom cédét, majd ha eszünk, kiveszem, legalábbis áttekerem, de nem, nagyon tetszett az otthon a szüleimnek, az egyik szereti a szétesettet, azt mondta, végülis hasonlítunk, a másik meg a Fat Of The Land-et, erre emlékszem is, úgyhogy maradt, könnyezve nevettem ugyan, aztán földíszült, rátettem mindent, ami eszembe szokott jutni hímes tavasszal is, lenyomtuk a halat tartárral, mmm, kaptam egy zen alakú fehér tálat a neveimmel körbe, az tetszett leginkább, hogy kiment a konyh... a szobába be lefesteni, és amúgy meg meg lehetett beszélni az életet, ami itt van egész közel, lemehetnék az utcára tán, a fehérsulival szembe, vagy majd mindjárt, egy másik nap, addig meg ez tart, finom a tartár.

(Te így be tudsz rúgni? Ja, mér? Hát, végülis, jól áll neki. Én mondtam.)

No comments: