2010/04/27

Zenés Zen Te

Én ezerkilencszázkilencvenháromban nagyon megjegyeztem ezt a mai dátumot, akkor fiúztam először (hosszasan telefonoztunk, mondhatni, zaklattam, csak épp ő örült ennek, de aztán az utcán nem köszöntünk, csak a rózsáira emlékszem az arcán), és azóta minden évben figyelem ezt a dátumot. Ma aztán nem bírtam aludni, keresnem kellett egy nyugodt helyet, egy zen helyzetet, találtam, és a forgolódás utáni elnehezülésben elgondolkodtam, hogy talán akkor ma, ma születik az unokaöcsém, a Zente, akinek a nevében benne lesz a Zen, ez tetszik, Zenés, így is hívtak engem a gimiben tiZenhét éves koromban, de én csak Zenitnek fogom szólítani csakazértis. Nagyon szép volt a tesóm hangja a telefonban, ahogy mondta, benne volt az egész Zenország.

2 comments:

Unknown said...

Képzeld, tegnap reggel arra ébredtem, hogy mi lenne, ha ma lenne? Ez a 27-ike, ez egy jó szám, bár 7-es van a végén, amit nem szeretek, de viszont nem prím, sőt, 3 a köbön.
Aztán felkeltem, és Miki mondta, hogy valószínű ma lesz - Ambrus óvatosan fogalmazott.
Szóval így érzünk meg mi...

csigabori said...

:)