2010/07/10

hogy mozgatni

Furán néz rám, hogy én már napok óta a festegetést, csak úgy… hogy abba hol a pénz meg mi a jó nekem, ez van a szemében meg a szája sarkára biggyesztett hangsúlyában. Hát hogy-hogy hol, nézek vissza rá furán, erről álmodtam én mindig, festhessek tárgyakat, csak, mert jónak látom és szeretek belefeledkezni a narancssárgába. Meg persze, hogy ki fogja majd a főzést, az is ilyen tessék-lássék megegyezés csak. Nem értem. Viszünk szakácsnőt, vagy hogyan? Eszünk a földről, vagy a cseléd kezéből, hát nem a te verítékeddel főzöd meg a te étkedet, hogy pont jó sós legyen? Nem értem, de ő sem érti, hogy mit nem értek, nem értem, nekem jó így az élet, hogy csinálok dolgokat. Majd megfizet az, ami a jövő, meg hogy mozgatni tudom a kezem és megtörölhetem vele a homlokom.

No comments: