2010/08/24

akár lehetnék én is, de nem

– Hát, olyan jó, mert csak úgy ott van, mert lehet vele beszélni és beszélgetni, nem hisztizik egyáltalán és nem kell vele filozofálni a gömbszimmetriáról, mint veled.
– Velem sem kell, azaz tudom kedvesen is, csak te le akartad vágni… nem én kezdtem. [És nem is hisztizem. Te mondtad. Na jó, ha nagyon megjegyzed, akkor igen, egy kicsit, mutatóba. De tulajdonképpen örülök, hogy kivártam, és a sok lány közül, aki nem hisztizik, nem én vagyok veled. Örülök, mert akár lehetnék én is. De nem.]

[[Mert persze az úgy van, hogy végig az ember orrán kopog az átbaszás, csak az ember vak a saját orra hegyére nézvést. Istenem. Sírok azért.]]

4 comments:

art3mis said...

huhhhhhhh
picit sírj, aztán ne!

csigabori said...

Na, és ez ugyanaz a csávó. Sok ez mára!

(De ne parázz(atok), kialszom.)

beta said...

private csiga, be careful with that axe

csigabori said...

Thanx, Nap.