2010/09/23

artikuláció és fülek

És akkor olvassa, hogy listen, read, pen, look, and which is the odd one out, és valahogy megbotlik a nyelve, szóval a pin az, és nézek, hogy ezt most halál komolyan fapofával így olvastad föl, de nem, mondják a többiek, dehogy, hát észre sem vette. És tényleg csak néz, és nem érti, majd el is siklik az egész fölött, úgyhogy én is.

A másik meg úgy mondja, hogy they drove to the sea, hogy így halovány wével, és fölírom nagy hangon, hogy figyelj, nem draw, hanem drove, és akkor visszakérdez, hogy szóval azt mondtam, hogy draw, ahelyett, hogy drove, mondom, hogy igen, és akkor elkezd röhögni, hogy dehát ugyanazt mondtam mind a kétszer! Úgy teszek, mint aki nem hiszi el, pedig de, elhiszem és nagyon örülök neki, nagyon örülök, hogy ilyen elmésen át lehet engem vágni. Unikum, Uram.

Aztán meg persze még van az az olcsó poén, hogy a they went to the beach helyett they went to the bitch-t mondanak, többször egymás után, de ezen már kevésbé röhögök, lejárt ez már, ugye, nekem is százszor eszembe jutott.

No comments: