2011/08/06

bélszínfalatok és vadgombák, libamáj

A bélszínfalatok és a vadgombák, mint a regényekben. Zokogok és iszom rá, kőmagas fehér.
*
Az én szüleim nem fognának mikrofont az esküvőmön, mondom. Az enyémek sem, mondja. Nem. Egyáltalán, az én apám nem hord sárga mintájú nyakkendőt őszülő halántékkal, az anyám meg nem jön oda magázódva gratulálni a darabomhoz, hogy jól játszott.. Más szavakat mond. Homoerotikus unokanővéreim sincsenek. Egyáltalán, én még a saját öcsémmel sem táncoltam soha. Sír a klarinét vers-hosszan.
*
A menyasszonyt kedvelem, az van. Bele is törik a bokám. ¿Quiere bailar? Quierolo.
*
Úgyhogy a forró könnyeket folytatom, amíg nem kapom meg a piciny szeletnyi törődést, ami jöjjön innen-onnan, mindenhonnan. Pussz, meg főzzön nekem libamájat, ezeknél nagyobb biztonság nincs.

No comments: