2008/03/17

a hipererzekenysegrol, avagy egy szetrazott testu hasadt tudat hanyattatasai

Rosszul lettem ma a dugoban a buszon, mind a ketton, mert andaluz stilusu soforok vezettek, akik ha meglatnak egy barna kabatos nenit, fekeznek, ha egy kek kabatos bacsit, akkor meg gazt adnak. Es ezek a leggyakoribb kabatszinek. En hamarosan elzoldultem a fekete kabatom felett, es hiaba, hogy ket megallo kozott jeleztem feluton, eleg volt egy pillantast vetnem a soforre, mert meg akartam nezni, valoban andaluz-e, hogy kinyissa nekem az ajtot. Az eletem alig lett konnyebb ezutan, mert jarni nagyon nehez volt, szuksegem lett volna sok friss oxigenre, de azt nem lehetett, mert kipufogobuz aradt a rakparton is.

Tegnap meg fejfajast kaptam a moziban, mert a Szerelem a kolera idejen-ben spanyol szineszek jatszanak angolul, eros spanyol akcentussal. Es csalamadeszag is terjengett melle, meg tortillaropogas.

No comments: