2008/03/17

kapcsolat

A csillar valaszol. Regen fedeztuk fel ezt: ha valami tetszetoset mondtunk, villant egyet. Ugyanis kicsit faradtak benne a vezetekek, nem mindig talaljak a kortevel a kapcsolatot, igy sokszor harom gombbol csak egy vilagit. A tobbi csak akkor pislog, ha tenyleg erdemes. Igy van ez mostanaban is: ha szepet gondolok, villant.

Ma este, amikor hazaertem, megint csak egy korte vilagitott. A masik ketto aludt a homalyban. Szoszmotoltem es ogyelegtem, lebegtem en is a semmiben egy-ket orat. Aztan gondoltam, fontos a test apolasa is, megcsinalok par aszanat. A golyalabasat, amikor ket tenyerunk es egy talpunk van a foldon, a konyoktamaszon fuggo hidat, es megprobalom a fejenulo lotuszt is. A csillar a masodik jol sikerult golyaallas kozben beizzitotta masodik gombjet is, es ki sem aludt, amig, a dolgok befejeztevel, meg nem parancsoltam neki.

2 comments:

Anonymous said...

Macska a csillár? Vagy fordítva?
Nekem volt egy kilincsem, ami ha rossz kedvem volt, kékre-zöldre verte a könyökömet büntetésből...

Anonymous said...

Nem, a csillár csillár, csak nagyon öreg, és nem működnek rendesen a vezetékei. Kontakthibás magyarul (sic!). Viszont jobb fej, mint a te kilincsed, mert csak a jóba szól bele.