2008/06/20

mindig kamasz, de tartja a száját

Kis híján fölemeltem a hangom, amikor az óra előtti beszélgetésből hirtelen a bezárt Kultin át a Sziget-fesztivál hangmocskához jutottunk, ami sunyin még Dunakeszin is felüti a fejét, de aztán csak csöndben, homlokráncolás nélkül néztem csúnyán, és a kedves nyelvtanuló lány megmentett, és azt javasolta, idén nyáron menjünk ki együtt bulizni, hisz oly sok ott a francia, lehet nyelvgyakorolni, és még ekkor is megálltam, hogy ne helyeseljek számos decibellel, hogy igen-igen, tavalyelőtt-előtt nyáron is hánnyal találkoztam, amikor elsősegélyből minden részeget felébresztettünk, mert az úton heverők fele francia volt, mert a franciák nem bírják a magyar pálinkát. Hanem elkezdtük az órát.

Néha még eszembe jutott két kiemelő szerkezet között, hogy én mennyire szeretek fesztiválozni. De ma nem mentünk. Nem is tudom, hogy jól álltak volna-e az alter zenekarok. Milyen feeling állna jól? sound? ton? hegynek allja, völgy? hol lesz, ami volt? itt? ott? sziget egy tavon? és hanna?

No comments: