2009/02/03

writing

E-mail-t kellett írniuk a nyaralásból. Hát én emlékszem, hogy igyekeztem akkoriban mindenkori terjengő álmaimat belegyömöszkölni a megadott 75–100 szóba, hogy még a kereteken belül maradjak, de inkább azért hadd utazzam el magam is egy kicsit a padból. Írják, hogy fantasztikus itt Miskolcon, csak milyen kár, hogy Kubában esik, a kedvenc helyem Amszterdamban a coffee shop, a kínai kaja finom, szeretem, de itt is esik, a hotel és a strand gyönyörű, vettem egy csomó táskát, cipőt és ruhát, és ha kedvem szottyan, a szálloda halljában tengetem az időt, mert minden nagyon-nagyon-nagyon jó itt, és igen, és nem, és félmondatok bukdácsolnak, hisz ki ír e-mailben egész mondatokat, hát ott a kérdés az eredeti üzenetben, és egyikük nem átall még egy szmájlit is bigyeszteni a lelkendezés felkiáltójeleként, orrosat.

(vocabulary (town): you can see old things in a m… moment; you can see actors in a t… tv; the odd one out: street, square, bridge, road – the square is rectangular; etc.)

No comments: